2 september 2010 - Snoras

Nu går Julia under nya smeknamnet "Snoras". Första gången hon är förkyld. Tycker ändå vi har klarat oss rätt så länge. Men stackarn är inte alls på topp. Natten har varit ganska eländig och vi har inte sovit särskilt bra någon av oss. J kunde inte sova när han kom och la sig då han var så orolig för Julia. Han tyckte det lät som om hon inte fick någon luft. Jag förklarade för honom att han inte behövde oroa sig för den saken, för kan hon inte andas genom näsan så öppnar hon munnen automatiskt. Han blev väl aningens lugnar utav det, medan jag själv blev asnojig och förflyttade mig till kanten av sängen så jag kunde hålla ögonen på skruttan. Strax efter 4 vaknade hon och var jätteledsen, och då lyfte jag över henne till min säng där hon somnade om. Fast bara i ca. 2 timmar. Då var det dags att gå upp och äta, för aptiten är det inget fel på alls. Trots att hon är jättesnorig äter hon samma mängd som hon gör när hon är friskt, och det känns ju lugnande! Ska ringa angående vaccinationen och se om det är okej med förkyld bebis, för det går nog inte över tills imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0