3 september 2010 - Hostattack (Skulle publicerats igår)

Det gick inte riktigt bra för Julia vid maten idag. Förutom hostattackerna som kom då och då, körde hon ner fingrarna i halsen hela tiden. Detta är ingen bra kombination och det resulterade i att hälften av maten som hon fått i sig hamnade i haklappen igen. Jag tyckte så synd om henne, så jag gav upp och gjorde välling istället. Hon inte bara åt upp allt, utan somnade på kuppen och gav mig lite tid att fixa och dona i köket. Jag diskade och sopade golvet och försökte hitta en bra plats åt micron. När jag inte gjorde det bestämde jag mig att jag var klar. Nu sover hon för natten Pluttan, och jag är helt fruktansvärt trött trots att jag inte gjort särskilt mycket. Förutom kökröjet så har jag bara varit på promenad med Julia. Inte jätteansträngande, men uttröttande ändå när man varit vaken sen sex på morgonen! Ska nog gå och lägga mig ganska snart själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0