2 september 2010 - Gaaaa

För var dag som går hittar jag mer saker med den här lägenheten som jag inte gillar! Just nu är det köket som jag hakar upp mig på, och dess minimala bänkyta! Det finns en liten plats att förbereda maten på, och en lika liten mellan kylen och ett av skafferierna. Tusen skåp och två bänkar. Varför? Vi behöver flytta på micron som tills nu har haft plats på matbordet, då jag och J aldrig använt det när det bara var vi. Men nu försöker vi ordna någon slagt middagsrutin, där vi ska sitta vid bordet och äta. Behöver jag säga att det blir trångt? Köksbordet är också något i det minsta laget och sitta där och trängas med en micro plus en bebis med milslånga armar är f*n svettigt! För att få plats får ju micron även agera köksbord och glas och någons tallrik får stå där uppe! Bänken mellan kylen och skafferiet hade varit en helt perfekt plats för micron, om det inte varit för en liten detalj: Det finns inget eluttag i närheten. Så dåligt! Längtar så jag mår illa tills vi får flytta härifrån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0