19 september 2010 - Suck...

Ja just det, idag är det ju dags att gå och rösta. Usch...! Politik och jag går inte riktigt ihop. Jag är riktigt ointresserad av det och har alltid varit. Det är ett sånt ämne som jag aldrig disskuterar och om någon i min närhet gör det så låtsas jag antingen som jag inte hör eller så lämnar jag rent av rummet. Jag är så oinsatt och vet ingenting om det, så jag undviker att prata om det för att inte riskera att se helt blåst ut. Men nu när man ska vara ansvarsfull vuxen, och dessutom förälder, så förväntas man väl ta sitt ansvar som svensk medborgare och gå och rösta...suck..


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja det är viktigt att rösta nu för det gäller våra barns framtid! Ju fler som röstar kan förebygga att sverige demokraterna kommer in i riksdagen och det är väl något som är otroligt viktigt för er. Eftersom de är rasister och vill inte ha hit invandrare. Men det var bra att du rösta. Vi ska vara glada att vi får rösta! Jag har inte vart insatt i det tidigare heller men nu har jag blivit riktigt intresserad!

2010-09-19 @ 21:03:01
URL: http://fjortonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0