18 september 2010 - Snussan

Nu har Julia äntligen somnat. Lite senare än vanligt, men jag hoppas på att hon tar igen det imorgon bitti. Hon var trött redan när hon vaknade efter vilan och gnuggade sig i ögonen hela tiden. Dock ville jag hålla henne vaken en liten stund till, då 19 är alldeles för tidigt för henne att somna. Då är ju risken att hon vaknar och vill upp klockan fem imorgonbitti, och det är inte okej! Hon var så ledsen och gnällig och ville bara sitta i knäet, så jag bestämde mig för att ge henne ett bad. Det brukar hon tycka är roligt och dessutom blir hon väldigt avslappnad.
Sedan, efter hon fått på sig en alldeles ny pyjamas (som jag köpte igår) bäddade jag om min och Js säng som var påväg att falla ihop, och när det var klart var klockan nästan åtta. Perfekr tid, så jag gjorde välling till henne och när den var uppäten la jag henne i sängen. Men hon ville inte alls sova! Istället fick hon sitta i mitt knä och titta på AFV tills hon blev riktigt trött. Jag hann testlägga henne tre gånger innan det fungerade, men nu sover hon i alla fall. Skönt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0