18 september 2010 - Ensamma hemma

Idag var J uppe med tuppen. Julia och jag låg fortfarande och sov när han gick upp vid 06. Vi kom upp 50 minuter senare och då stod han och rakade sig i badrummet. Han är nu påväg till Helsingborg med sina Capoeiravänner där de ska ha träning idag. Så Julia och jag är helt ensamma! Fast Andreas kommer dock och hälsar på framåt dagen då Tessie jobbar hela helgen. Då passar Andreas på att ha lite "qualitytime" med sin systerdotter!

Julia ligger nu i sängen, men jag tror inte hon sover. Hon somnade i vagnen här hemma strax innan nio. Jag ville inte lägga henne i sängen eftersom jag planerade att gå och köpa hem lite juice i närabutiken, som inte öppnar förrän nio. Jag hoppades dock på att hon skulle sova lite längre, men det var inte ens en halvtimme. Därför hoppas jag på att hon ska somna en stund till. Jag vet ju att hon behöver det! Måste bara få Julia att förstå det själv. Får låta henne ligga/sitta i sängen ett tag så får vi se vad som händer...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0