18 september 2010 - Busfrö

Jag håller på att försöka röja lite. Kan ju inte se ut som ett bombnedslag när bror kommer på visit, Det gör det ju iofs inte heller, men det kan alltid bli lite renare, oavsett hur rent det är. Dock blir man ju lite begränsad när man har en bulldozer som drar fram att hålla koll på samtidigt. Tänk var lätt man hade det när hon var mindre och bara låg och grät av missnöjdhet istället för att fara fram som en orkan! Hon låg ju åtminsonde still
När jag hade städat toastolen skulle jag tvätta av handfatet. När jag vände mig om för att spola såg jag hur nagelborsten helt mystiskt hade hoppat ner i toaletten. Julia satt på andra sidan badrummet och såg jätteoskyldig ut. Busunge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0