18 september 2010 - Lugn och ro

Andreas åkte hem alldeles nyligen efter att ha varit här i ca. fyra timmar. Han bjöd på kebab som vi åt medan vi kollade på "Mumien". Var längesen vi satt och åt skräpmat och tittade på film tillsammans. Flera årsen! Visst var det inte riktigt densamma idag då vi även hade Julia att hålla koll på, men det är så det är. Tiderna förändras!
Julia blev riktigt trött efter att ha ätit middag vid fyratiden, men ville inte sova i sin säng. Hon började gråta helt hysteriskt när jag la henne ner, och att låta henne ligga, som vanligtvis resulterar i att hon somnar, fungerade inte alls. Hon fick komma upp och leka lite till med "Mobbo Deas" så hon blev ordentligt trött. När det var dags för honom att åka hem bäddade jag ner henne i vagnen så fick hon somna där.
Andreas hjälpte mig och kolla vad som behövdes för att fixa den gamla vagnen, och pinsamt nog så behövdes ingenting förutom pumpen som vi fick mednär vi köpte den. Jag har nämligen insett att det inte är en chans i världen att vi kommer kunna använda den nyare vagnen till vintern! Hur som haver, det verkade alltså bara som om luften hade blivit utsläppt och att hjulet inte alls gått sönder. Andreas pumpade i alla fall upp alla däcken, så vi märker väl imorgon om det är något annat fel.

Julia sover i alla fall fortfarande, och J är självklart kvar i Helsingborg så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ingenting tycker jag låter alldeles perfekt!



Söt som socker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0