17 september 2010 - Fredag hela dan!

Nu är det fredag, vilket är lika med mys. Idag ska vi bara ha en mysig familjedag utan att anstränga oss ett endaste dugg! Dock måste vi troligen in till stan för att skicka pengarna till Js syster, men det är ju inte så jobbigt. J var hemma sent igår, runt elva, ungefär samtidigt som jag gick och la mig. Jag hade precis hunnit släcka lampan och lägga huvudet på kudden när jag hörde nyckeln i låset. Var ju tvungen att gå upp och välkomna honom hem, men sedan gick jag och la mig igen och somnade omedelbart. Julia vaknade en gång inatt, men jag gjorde det knappt. Var så trött att jag inte förmådde mig att sätta mig upp i sängen, så J fick ta hand om det. Han fixade vällingen, som jag dock ville ge henne av någon anledning. Tycker det är så mysigt att ligga och gosa med henne när hon äter och blir sådär sött sömnig. När maten tog slut var det dock inte så sött längre, då hon illtjöt av ilska. Men hon lugnade sig ganska snabbt och somnade om när jag la henne i sängen. Sedan vaknade hon vid halv åtta men somnade i mitt knä efter ca. 1,5 timma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0