14 september 2010 - Stormig natt

Jag vet inte vad det har berott på, men Julia har sovit rätt oroligt inatt. Kanske var det vinden som störde henne när den blåste upp sovrumsdörren eller när den fångade tag i gardinerna så de stod horisontellt över sängen. Först vaknade hon vid halv ett. Tack och lov att J inte hade somnat än! Jag var så trött att jag knappt orkade lyfta ett finger. När hon inte somnade om gick han upp och blandade ihop lite välling till henne, och det somnade hon på. Jag hoppades, och trodde, att hon skulle sova lite längre på morgonen tack vare det, men icke. Nästa gång hon vaknade var innan sex. Det var fortfarande svart ute och höstvädret ett faktum. Jag gick motvilligt upp och gjorde frukost till henne. Sedan bäddade jag ner henne mellan mig och J i våran stora säng där hon fick äta sin välling och sedan somna om. Dock verkade hon inte kunna slappnaav ordentligt då jag gång på gång vaknade av att hon grät. Men tillslut somnade hon till och jag gjorde detsamma. Än en gång hoppades jag på sovmorgon, och än en gång fick jag avslag. Hon vaknade vid åtta som vanligt och ville upp och leka.
Nu har hon somnat igen och jag misstänker att det kommer bli ett tag pga den jobbiga natten och regnet. Hon sover alltid mycket mer på dagarna när det regnar. Men jag kan ju aldrig veta..Ingen dag är den andra lik...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0