12 september 2010 - Kvällen är kommen

Nu ligger Julia och sussar sen ca en timme tillbaka och jag tittar på "Ensam mamma söker". Inte för att jag är sådär extremt intresserad av just det programmet, men jag sitter och väntar på att "Mamma Mia" ska börja. Jag är verkligen löjligt förtjust i den filmen och kan se den tusen gånger om! Vi hyrde den för några veckorsen och jag tror jag tittade på den fyra gången på en vecka! Man tycker ju att jag borde tröttna, men icke! Jag såg den live första gången jag var i London för nästan tio årsen. Då var jag där med Mickan och hennes pappa och syster, och trots att engelskan kanske var sådär tyckte vi alla att föreställningen var toppen. Så det är det som står på agendan för kvällen. Efter filmen lär jag gå och lägga mig. Borde egentligen gå och lägga mig typ nu, men, som antytt, kan ju inte missa filmen! Får försöka komma i säng tidigt imorgon istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0