12 september 2010 - Härliga unge!

Jag har tur med Julia idag! Hon har sovit bättre och således varit på toppenhumör mest hela dagen! Faktiskt inte gråtit någoning! Så härligt. Vi har busat och gosat massor samt ätit lunch. Idag blev det lax med potatis och broccolli, och vi åt båda med god aptit. Efter det var det med bus, så gott jag kunnat då jag har fruktansvärd värk i nacken och hela ryggen idag. Därför har Madde och jag skjutit på mötet. Jag kände inte riktigt att jag orkade ta mig någonstans, men det kommer ju fler tillfällen.
Nu sover Julia igen. Jag la henne för ett tag sen, men då ville hon inte sova. Hon fick därför följa med mig upp och titta på en film som gick på TV och efter ett tag blev hon helt avslappnad och jättetung. Snart började hon göra sina vanliga "somnar-snart" läten, och två sekunder senare sov hon. Älskar när hon somnar så! Det är så himla mysigt och jag ville sitta och gosa med henne resten av dagen. Men eftersom jag vet att hon sover bättre i sin säng, och att jag behöver tiden själv när hon sover, så la jag ner henne. Hoppas på att hon sover ett tag nu så hon orkar med kvällen. Hon brukar bli trött redan vid sju, men jag vill verkligen inte lägga henne redan då. Halv åtta är det absolut tidigaste så vi beter oss som fån här hemma när vi försöker hålla henne vaken.



Gosemysan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0