11 september 2010 - Tant Sara besök

J har Capoeira workshop nu i helgen, så han är knappt hemma alls. Därför bjös jag in Tant Sara att umgår med mig igår kväll. Vi möttes upp på KT och handlade lite godis och coca cola. Väl hemma fixade vi ihop lite mat, hemmagjord pizza och sen var det dags för Julia att nattas. Det var senare än vanligt då hon ville vara uppe och gosa med Tant Sara en stund, men vid halv nio somnade hon gott och sov utan ett enda avbrott till efter åtta i morse! Kanon!
Efter maten halvkollade Sara och jag på film medan vi spelade "500" och pratade om...ja, vi pratade. Tiden gick dock väldigt fort och Sara fick åka igen vid 23.47 för att slippa betala nattaxa på pendeln. Jag gick och la mig precis efter hon gick men hann inte somna innan jag hörde J låsa upp dörren. Han åt lite och kom sedan och la sig han också då han skulle iväg tidigare idag. Han åkte efter frukosten, vid halv tio. Vi får se när han kommer hem idag. Skulle visst inte bli lika sent. Julia har precis somnat så nu är det egentid för Mamma Mia!

Imorgon ska vi träffa Madde, Julia och jag, och det ska bli så himla roligt! Har saknat henne jättemycket när hon varit borta. Härligt för oss att ha henne hemma, men inte lika roligt för henne. Hon skulle nog gärna varit kvar. Vet ju hur det känns...!



Mina finaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0