11 september 2010 - Okej tråkigt

Det är rätt tråkigt här hemma idag. Julia har varit på dåligt humör för det mesta. Dessutom är hon rädd för taklampan men vill ändå upp och titta på den. Hon verkar ogilla saker som hänger över henne. Även när vi var på Elsas namngivning visade hon detta. Då när jag bytte blöja på henne på Elsas skötbord, där det hänger små figurer ovan. Hon blev alldeles hysterisk av dem och jag var tvungen att plocka ner dem för att kunna byta blöjan på henne. Märkligt..
Som sagt, hon är grinig idag och tål ingenting. Men nu har jag lagt henne i sin säng och hon somnade, så hon behövde väl det. Hon sov inte alls länge innan, inte ens en timme. Vi har hunnit äta lunch tillsammans i alla fall, och jag insåg att hon faktiskt är väldigt ren när hon äter. Fast allt annat blir ju kletigt, då hon från och till skjuter ut med en näve som träffar skeden så all mat flyger. Får alltid dammsuga efter måltiderna! Men hellre det än kläderna, då vi inte bara kan gå och tvätta om det skulle behövas!

Jag ska nog sätta mig i soffan med en vetekudde över nacken och axlarna, som idag är väldigt ömma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0