10 september 2010 - Halsbränna

Jag gick och la mig igår runt 22. Naturligtvis för att sova, men när jag fick ett sms från Andreas där han frågade om vi skulle prata, så var jag tvungen att gå upp för att ringa. Vi pratade i 45 minuter, och under tiden fick jag ett annat sms, från Sara den här gången. Jag hade ringt henne tidigare under dagen, men telefonen hade varit avstängd. Hon bad mig ringa upp när jag pratat klart, och sagt och gjort. Även det samtalet varade i ca 45 minuter, så halv tolv kröp jag äntligen ner i sängen, samtidigt som J. Dock kom han på att han skulle ringa sin mamma för att få prata med systern till lille Nicholas. Vi gick upp igen och la oss på soffan, men uppenbarligen är hans mammas telefon inte i sina bästa dagar plus att det inte finns någon bra täckning där ute där de bor så vi kom inte fram. Hon svarade två gånger, men båda gångerna bröts det. Vi bestämde oss för att ge upp och gå och lägga oss. Så jag kom i säng vid midnatt och Julia vaknade efter sju. Jag har haft ont i halsen sedan jag vaknade. Jag tror och hoppas att det är halsbränna och ingen förkylning på gång. Jag tycker det känns ungefär likadant. Hoppas att det ska lugna ner sig under dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0