1 september 2010 - Kyld

Lilla Skruttan har gått och dragit på sig en förkylning. En sålänge har hon inte haft någon feber men näsan är ordentligt rinnig. Det har inte funnits en aning eller tendens innan, men idagmiddag efter första vilan visade det sig. Men hennes humör är det inget fel på, och även om hon varit aningens extra klängig och lite tröttarem så har hon annars lekt på som vilken dag som helst. Först nu vid nattningen var det lite kämpigt och hon kunde inte riktigt koppla av. Då började hon gråta, vilket inte alls gjorde saken bättre. Jag brukar dock låta henne ligga kvar även när hon protestgråter för jag vet att hon somnar efter några snyftningar, men idag var jag blödig. Kunde bara inte låta henne ligga där och gråta sig hes och snorig, så hon fick sitta i mitt knä och titta på Fångarna på Fortet istället. Hann ju dock inte titta mer än 10 minuter innan hon somnade, så hon måste ju ha varit rätt så trött. Jag ska forsätta titta och dricka en Coca Cola On the Rocks..hehe. Jag hoppas dock verkligen inte att förkylningen blir sämre och hon får feber för på fredag är det dags för hennes TBCvaccination och då måste de vara feberfria. Eller ja, de får inte ha hög feber, men jag hade ju gärna sett att hon var helt friskt. Vill inte heller skjuta upp vaccinationen ännu en gång. Vill ha det gjort!



Trött och förkyld liten bebis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0