1 september 2010 - J

Idag blir Julia åtta hela månader! Det känns ju som om hon blev sju alldeles nyligen. Eller sex...! Har aldrig varit med om att månaderna gått så fort innan. Man säger ju att det går fort när man har roligt, men jag vill inte påstå att jag har konstant roligt. Inte tråkigt heller. Det liksom bara är! Jag hade nog inte tyckt att det gick lika fort om det inte vore för Julia och hur hon växer.  Nu är det bara fyra månader kvar tills hon fyller ett, och det tycker jag är lite läskigt! De flesta brukar tycka att det är lite tidigt att börja tänka på det redan nu, men jag tycker inte det. Med tanke på hur fort det faktiskt går så är det helt i sin tid att börja tänka på det redan nu! Har ju gått två tredjedelar nu, och det medan jag fuktade ögonen i en blinkning!

Dessutom är det dubbelt upp idag, då Josie fyller år! 22 blir hon idag. Känns som om vi blivit stora också. Nu är det sex årsen vi började i gymnasiet tilsammans och ca fem årsen vi blev nära vänner! :)

Jättegrattis Joos!!



Kommentarer
Postat av: Josie- Birthday girl

Tack mius!! jösses! tiden går fort när vman har kul!

2010-09-01 @ 18:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0