7 oktober 2010 - Skönsömn

Madde kom hit runt fem igår, efter jobbet. Vi lagade mat, korvstroganoff med champinjoner och ris, och sedan tog vi en kort, kort promenad till Nära butiken och köpte lite choklad. Resten av kvällen satt vi och pratade framför TV:n till Madde åkte hem innan nio. Då fick Julia sin välling och somnade och jag kunde titta på "Välkommen Åter" i lugn och ro innan även jag gick och la mig. Jag vaknade igen vid halv åtta, men Julia sov fortfarande. Jag försökte ta vara på tiden och somna om, men det gick knappt. Jag funderade på att gå upp, men vill inte slösa bort min sovmorgon. Till slut slumrade jag till i nån timme, då Julia vaknade. Härligt att hon sover så länge nu! Precis som jag när jag var bebis. Sov ca 16 timmar varje natt!
Idag vet jag inte riktigt vad som ska hända. Julia verkade vilja gå ut en sväng då hon satt med sin jacka i knäet så jag ska nog ta en promenad med henne. Kanske jag röjer färdigt i lägenheten också. Igår hann jag med köket och badrummet innan Madde kom. Resten lär inte ta så lång tid då det inte är särskilt stökigt!

Jag längtar till på lördag! Först ska vi på öppet hus hos min morbror och sedan blir det kusin+familjer kväll hemma hos Johanna! Blir nog trevligt. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0