18 oktober 2010 - Trött och sleten

Helgen har gjort mig väldigt sliten! I lördags var jag hemma från Madde runt halv tolv! Vi hade jättetrevligt, åt god mat och promenerade lite med vovve och bebis och sen kom Alexandra förbi en sväng också. Det var första gången Julia träffade en stor hund, och första gången hunden träffade en liten bebis så det var spännande. De verkade tycka om varandra även om Julia blev vettskrämd när hunden skällde till. Det hände tre gången och Julia började panikgråta, men det var ingenting som satt i henne. Efter en stund skulle hon ner och titta på vovven igen!

Igår var det överraskningsbabyshower för kusin Johanna. Min dag började inte sådär jättebra då jag redan var helt slut. Men när vi väl kommit iväg blev det bra och Johanna blev väldigt förvånad. Som planerat! Så det var lyckat.
Idag var det städning och BVC som stod på agendan. Städningen var rätt så fort avklarad då det inte var så mycket. Klockan två var jag och Julia på BVC och fick vägt och mätt henne. Hon vägde inte så mycket som jag trodde, men hade ändå gått upp 1,5 kg sen sist, så det är ju alldeles utmärkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0