14 oktober 2010 - Städa städa varje måndag - och torsdag

Vi har två städdagar i veckan, måndag och - idag - torsdag. I måndags höll vi på ungefär hela dagen och röjde. Särskilt J eftersom hans områden är de värsta, vardagsrummet och sovrummet. Köket, badrummet och hallen har jag färdigstädade på ett kick! Så även idag. Därför bestämde jag mig för att hjälpa J lite och tog sovrummet också, medan han fortfarande höll på med vardagsrummet. Nu har vi precis ätit lunch och jag är helt slut. Julia ligger i sängen och leker med sina gosisar - tror jag. Hon kan ha somnat också. Är osäker! Skulle åkt till KT idag hade jag tänkt, och lämnat in papprena på Soc, men det får bli imorgon. Jag ska ju ändå in mot stan och träffa pappa. Får åka några minuter tidigare så hinner jag lämna av dem på vägen!

Varje dag den här helgen är planerad, vilket känns jätteskönt! Imorgon ska jag, som sagt, ha en heldag på stan med pappa och Julia. På lördag ska jag hem till Madde och äta middag och ha lite myskväll och på söndag är det...ja det är hemligt än så länge! :D Men kul ska det bli! Tycker det är så härligt att ha saker att göra på helgerna. Blir så långrandigt att bara sitta hemma.



Gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0