14 oktober 2010 - Härlig unge

Dagen har varit hur härlig som helst. Inte för att vi gjort något utöver det vanliga, men Julia har varit på superbt humör hela dagen, och det gör så mycket. Vi har lekt massoroch jag har krupit runt på golvet som en galning tills knäna ömmade. Men vad gör man inte för de små liven?
Hon somnade innan eftermiddagsmålet, som hon gjort de senaste dagarna, och sov ca en timme. Sedan vaknade hon och dagens enda gråt kom. Inte så konstigt, dock, hon måste ha varit hungrig! Jag värmde upp omeletten som jag gjort till henne tidigare, och hon åt den med god aptit. Plus lite fruktpuré efteråt. Sedan sken hon som solen igen. Strax innan åtta tog vi en kort promenad, då jag tyckte vi behövde lite luft innan natten och sedan somnade hon gott efter att ha fått en ny blöja och lite välling. Det känns som det kommer bli en bra natt, men jag vågar inte säga för mycket. Risken är ju att jag får äta upp det till morgonen!

Nu ska jag koka några nappar och sedan dega mig en stund på soffan innan även jag kryper till kojs!



Älsklingspluttan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0