13 oktober 2010 - God morgon

Julia har vaknat precis samma tid de senaste två dagarna, 08:32. Helt okej tid tycker jag! Dock har hon väckt mig en del under natten. Hon har inte vaknat själv, men gråtit i sömnen. Misstänker att hon hade ont i magen, för hon lugnade ner sig när jag la min hand på den. Sedan började hon prutta en hel massa och sen somnade hon om.

När hon vaknade fick hon sin frukostgröt och sedan tog jag en kortare promenad med henne och inhandlade lite pålägg till min frukost. Verkar ha hänt något vi 6ans hållplats, för det var två polisbilar och fem poliser där. Jag såg inte vad det kunde vara, och ville inte stanna och titta. Det var för kallt!

Julia somnade i alla fall i vagnen och har sovit en liten stund nu. Tror dock hon redan har vaknat, men hon klarar sig själv en stund. Hon är rätt duktig på att roa sig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0