Som sagt har vi haft en trevlig dag på sta...

Som sagt har vi haft en trevlig dag på stan idag. Julia har blivit bortskämd - igen - av både pappa och mig. Pappa köpte henne ett par ordentligt varma tofflor (bilden innan) att ha på sig nu till vintern när hon sitter i vagnen, och leksakerna fick hon av mig. Jag har också blivit lite bortskämd, då pappa dels köpte ett nytt minneskort till min mobil (mitt gamla var i 3 delar) och vi har fört över varenda bild på det gamla till en dvdskiva. Jonny fick ett par nya, varma skor och jag köpte även en liten farsdag present. Men den får han inte förrän på söndag, såklart. Pappa fick sitt kort idag eftersom vi inte kommer träffas igen den här helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0