Sara har varit här och hälsat på idag. Hon...

Sara har varit här och hälsat på idag. Hon har ganska precis gett sig av hemåt, och jag ligger nu nerbäddad i sängen, så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna. Lär nog behöva en liten powernap under morgondagen, men det ska väl inte vara några problem. Julia har ju börjat sova en extra gång om dagen, så Jag har ju 3 tillfällen att göra det! Ja, vi har ätit pizza och godis, samt ägnat oss åt våran favoritsysselsättning: spel. Inte vilka spel som helst, utan yatzy och kortspel! Perfekt sätt att spendera en fredagkväll på! Dock har jag matat min envisa halsbränna med massa dumt! Behöver köpa hem novaglucol (eller vad det nu heter...). Nu är det dags att sova. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0