Nu ligger jag i sängen och ska snart sova....

Nu ligger jag i sängen och ska snart sova. Har varit fullständigt utmattad de senaste dagarna, och idag har jag mått riktigt dåligt! Nacken har värkt redan klockan 5 i morse och jag trodde då jag skulle få migrän igen. Fick lite panik då jag insåg att jag inte hade några Eeze hemma, och utan den kan jag bli sängsliggande i tolv timmar! Dock avtog det, men har hållit i sig mer eller mindre under hela dagen. Vi var en sväng inne i stan och jag fick då fyllt på mitt lager med värktabletter och även med spray som J fått smörjt på med. Hoppas det känns bättre imon! Just det! Julia har fått en syssling till nu. Lille Elton föddes igår, ca. 4 veckor innan utsagt datum. Välkommen till honom och grattis till mamma Johanna och pappa Mikael!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0