Nu är det dags att nana - igen! Känns typ ...

Nu är det dags att nana - igen! Känns typ som jag inte gör annat. Frågan är hur jag ändå kan vara så trött! När jag sitter och nattar Julia runt åtta har jag svårt att hålla ögonen öppna! Varför inte gå och lägga sig samtidigt då, kan man tycka. Men det finns ju annat att ta hand om. Sin sömn kan man inte prioritera! ;) Julia låter som en liten griskulting, som hon snarkar. Vi var och köpte en ny nässug på apoteket igår, och jag kan ju säga att det inte är något för känsliga magar! Jag brukar ha väldigt svårt för geggigt nässlem, men det måste ju göras. Fick ut flera liter kändes det som! Längtar dock till den dagen hon lär sig att 'fräsa'! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0