Med tanke på att vårat internet nu har bes...

dsc05346 (MMS)

Med tanke på att vårat internet nu har bestämt sig för att gå i graven, har det nu blivit bevisat att det ligger en förbannelse över oss! En teknikrelaterad förbannelse! Har därför inte bloggat på ett tag, men också för att jag hela helgen har varit ute på äventyr! I fredags trotsade pappa, Julia och jag själv bombhot och tillbringade några timmar i nordstan innan de stängde. Fick även sätt sprätt på lite pengar! Både Julia och jag fick varsitt par skor, välbehövt. Sedan köpte vi även en ny kudde, plus nya sängkläder till lillskruttan, som hon sover jättegott i. I lördags förmiddag åkte jag ner vill Åsa för att spendera helgen med Eva. Jag var mäkta imponerad av Julia, som bara grät 1 gång under hela tiden, och det var när hon råkade slå i huvudet i sängkanten i gårkväll. Hon har gåtränat massa, och nu är krypandets tid förbi! Idag var vi först och hälsade på dagis. Även där var Julia helt fantastiskt duktig och lekte jättebra med de andra barnen. Hon var inte alls orolig och ängslig. Hon tyckte det var jätteroligt! Halv 2 åkte vi hem vill moster Tessie, och stannade där på middag. Hon körde sedan oss hem och vi var framme runt halv 7. Har haft en kanonhelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0