Idag har jag varit i full gång, vilket har...

dsc05423 (MMS)

Idag har jag varit i full gång, vilket har resulterat i att jag känner mig härligt trött, och inte sådär äckligt utmattad som jag annars är. Förutom det vanliga bestyret: ta hand om lillan och se om hemmet, så har jag varit och tränat för första gången på ca. 2 år! Och det kunde inte ha känts bättre! Jag ville typ inte kliva av löpbandet, men var tvungen då vi hade tid att sola. Jepp, har fejksolat för första gången i hela mitt liv, och även om jag tyckte bättre om träningen och jag inte fått någon bränna, så känner jag mig jättefräsch! Och vi ska inte tala om den nyfunna energin jag fått! När jag kom hem kokade jag upp ett par ägg och Julia och jag av tillsammans några äggmackor och lite yoghurt. Efter att Julia somnat (vilket hon inte gjorde förrän 21) började jag röja efter henne har hemma, och det slutade med att jag började dammsuga halva lägenheten och skrubba sent hela köket. Efter det tog jag en välbehövd dusch och nu sitter jag och kopplar av lite innan sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0