9 maj 2010 - Stolpskott

Idag kommer min snälla bror, Julias morbror och Gudfar, Andreas hit och vi ska åka och handla hem mat så jag har för en tid framöver. Han ska även hjälpa mig med deklarationen som jag fick uppskov med en vecka. Är ju massa konstigheter som ska skrivas med tanke på skattepengarna som jag skulle betalat in i början av året, men inte kunde pga de "fantastiska" människorna på Socialförvaltningen i Kungsbacka. Jag tvingades ju konsumera upp pengarna jag hade lagt undan för att betala skatten med. De lät mig varken ha dem eller betala in dem. Skulle jag vara berättigad ekonomisk hjälp från dem var jag tvungen att leva upp pengarna först. När jag hade gjort det och sökte fick jag ju ändå ingen hjälp, så det var helt i onödan. Men jag tänkte inte ta upp detta mer, för det gör mig så ytterst förbannad att jag är rädd att tappa besinningen helt!!



Morbror Andreas med Julias dopljus. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0