8 maj 2010 - The stad



Blir inte Slottskogen med Joss idag i alla fall. Stackarn har dragit på sig mysiga förskolebakterier och ligger hemma och är sjuk. Så det blir in till stan en stund med Madde, hennes kompis Alexandra och hennes urgulliga son Damian, också känd som min blivande svärson ;) Vi ska gå runt ett tag och göra ingenting oviktigt. Låter som en alldeles utmärkt lördagsplan. :)

Julia sov förresten inte särskilt mycket längre idag. Inte alls faktiskt. Hon vaknade väl vid 08, men jag kunde inte förmå mig att kliva upp då det kändes som det hängde hantlar i ögonlocken. Jag la henne bredvid mig i sängen, då Madde redan hade varit uppe sen 07(!), och somnade om igen. Vaknade väl till då och då men gick inte upp förrän 09:30. Var fortfarande trött, men antog att Julia behövde äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0