8 maj 2010 - She's down for the night - or is she?

Ja, gnället kom, men inte alls i samma mängd som vanligtvis. Julia blev rent av förbannad när jag satte henne bredvid mig i babysittern när jag skulle hänga tvätt, men tvätten måste hängas varken hon gillar det eller ej! Annars får vi gå nakna, och det är inte att föredra! Så varmt är det faktiskt inte än!
Hon log och fjantgrät i babygymmet en stund också, men så fort jag tittade på henne börjande hon le. Hon försöker lura mig, men jag är inte riktigt så lättlurad. Nattningen gick dock ovanligt fort. Jag vaggade henne en stund medan jag sjöng "När trollmor har lagt de elva små trollen..." och "Nu i ro..". De små ögonen började att stängas rätt snart, och när hon var helt avslappnad la jag henne i sin säng och hon borrade ner huvudet i kudden direkt, vilket hon alltid gör när hon är påväg att somna. Ibland får jag vrida upp det igen för att hon ska kunna andas ordentligt. Nu får vi bara se om det är för natten eller om hon tar en powernap nu och vaknar inom en halvtimme igen för att sedan sitta uppe till runt 23, som hon gjorde igår! Lurendrejare där!!



Sover gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0