7 maj 2010 - Det kliar i örat!!!

Madde har nyss fått sig en massage och jag mina kotor knäckta, så vi mår ypperligt! Förutom att det kliar åt helskotta mycket i min hals/örat så jag sitter och rosslar mig och låter väl ungefär som en blandning mellan en motorsåg och en brunstig ko på grönbete. Känner att jag gärna skulle vilja köra en piprensare igenom huvudet och köra den fram och tillbaka litegran för att klia. Men det går ju så klart inte, för även om det inte är jättefullt, så är min hjärna inte helt tom. Finns en del värdefullt där som jag gärna bevarar. ;)

Julia somnade tillslut i alla fall. Hon började gnälla efter en stunds busande och gosande med Madde och då tog jag över och vaggade henne lite. Hon gallskrek, precis som jag trodde hon skulle göra, så jag la henne i sin säng och bäddade ner henne. Satte mig sedan bredvid en stund och sjöng "Nu i ro" samtidigt som jag smekte hennes hår. Detta fick henne att somna rätt fort och sen dess har vi inte hört ett ljud från henne. Men hon måste ju vara trött. Har inte sovit särskilt mycket under dagen alls, eftersom jag fått plocka upp henne nästan varje gång hon sovit för att gå ner i tvättstugan. Så vi får se när hon vaknar till liv imorgon!




Nanis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0