4 maj 2010 - Ren och fin

Jag älskar verkligen att duscha! Uppskattar det så mycket mer nu när jag inte kan göra det dagligen, som jag gjorde innan Julia föddes. Man känner nästan hur smutset rinner av en och man blir som en helt ny människa. Jag bestämde mig för att inte stressa, som jag vanligtvis gör, utan ta tid på mig. Jag stängde av vattnet då och då för att höra efter om Julia vaknade, vilket hon turligt nog inte gjorde. Så jag kunde raka benen utan hasta, så jag missade ingenting som jag brukar göra. Håret blev ordentligt tvättat och jag peelade tom hela kroppen. Så nu, efter att också har smörjt in mig med Bodybutter, är jag len och mjuk i hela kroppen. Luktar gott gör jag också, även om jag just nu bara känner doften av nagellack eftersom jag passade på att måla om dem när jag ändå var i farten. Känner mig riktigt fräsch och nöjd. Är dock en smula hungrig så jag funderar på att ta mig något litet att äta, exempelvis en frukt, efter att nagellacket har torkat ordentligt. Ska kolla på CSI NY som började nyss, och efter det blir det nog sängen som gäller!




Long time ago


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0