4 maj 2010 - Oren

Jag hade hoppats på att Julia skulle ha somnat vid den här tiden så jag kunde hinna ta en dusch innan det blir alldeles försent. Men hon verkar inte ha några planer på att sova alls, så jag får väl försöka hinna det imorgon innan vi ger oss iväg. Annars får jag väl nöja mig med att tvätta av det värsta; Svett och babyspya. Det räcker ju att tvätta av henne med en våtservett, så är hon ren. Hon har ju inte samma otrevliga kroppsodörer som en annan. Dessutom är mina ben och armhålor i stort behov av lite rakhyvelkontakt. Men vem vet, kanske hon somnar snart. Just nu ligger hon på mage över mina ben och leker med mina jeans. Hur roligt det nu kan vara undrar jag, men det håller henne sysselsatt i alla fall.



Gos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0