3 maj 2010 - 2010 - The year off the babies..

Jag vet att jag har skrivit ett inlägg innan om hur många bebisar som kommer det här året, men sen dess har jag fått reda på typ ett dussin till som ska komma. Jag har aldrig varit med om så mycket bebisar på ett och samma år! Antar att året 2009 var det tråkigaste i världshistorien eftersom det verkade som om folk inte hade så mycket annat att göra - mer än bebisar! Det är väl finanskrisen som gör det!

Här kommer en uppdatering på alla bebisar;

Har kommit:
Julia 1 januari - Älsklingen!
Julio 12 januari - Johnnys systerson
"Annys pojk" (vet inte namnet) ? mars (vet inte datumet) - Johnnys systerson #2
Mira 14 mars - Mickans fina prinsessa

Är på väg:
Elsa 23 maj - Saras syster på mammas sida
? - Saras bror/syster på pappas sida
? - Magdas bebis
? 10 Maj - Andreas vänner Niklas och Malins knodd
? September - Kusin Daniels andra bebis
? November - Kusin Johannas första bebis

Detta är bebisarna i min närhet. Sedan finns det bekanta/vänners vänner som har fått eller ska få också. Vi skulle kunna öppna ett dagis och fylla en hel avdelning med dessa barnen! Let's do it? ;)


-Uttråkad-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0