21 maj 2010 - Jag försvann...

Kom på att jag inte har uppdaterat här någonting idag, och rätt dåligt igår också. Har känt mig allmänt seg och slö, och huden sticks. Ungefär som när man varit ute stark sol under en hel dag. Fryser och svettas om vartannat och huvudet värker lite dovt och ögonen känns tunga. Tog en tupplur samtidigt som Julia en stund mitt på dagen, men det kändes inte som om det hjälpte jättemycket. Är väl trött, kan jag tro!
Fredagen spenderar jag som alla andra fredagar (och dagarna mellan fredagarna också): Framför Tv:n! Men det är väl ett lika bra sätt att spendera sitt liv på som något annat! Om en vecka fyller jag år, och då blir det väl lite annorlunda kan jag tro! :)

Nu ska jag fortsätta titta på film! Tjoo.




Trötta Julia hos sysslingen Tilde :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0