20 maj 2010 - Tansebissingar på gång

Igår när jag och Sara var på väg till Kungsbacka station började Julia helt plötsligt storgråta. Hon höll i sin bola och jag misstänkte att hon hade bitit för hårt på den. Jag började undra då ifall tänderna var på gång på riktigt, men jag tänkte inte vidare på det. Inte förrän jag idag fick det bekräftat. Idag när hon skrattade tyckte jag att jag såg något vitt i hennes underkäke och mycket riktigt, när jag stoppade in ett finger för att känna efter kände jag hur det var hårt och lite taggigt där. Så nu är, inte bara en, utan TVÅ tänder på väg! Så jag har precis kommit hem från Hemköp där jag köpt en bitring till henne. Bättre än att tugga på bolan som är så hård, och uppenbarligen gör ont.

Fick köpa nya batterier till tvkontrollen också. Den slutade fungera som jag ville och jag öppnade batteriluckan för att snurra på batterierna, som ibland hjälper. Då hörde jag ett mystiskt surrande ljud, så jag stängde den illa kvckt. Väl hemma, när jag skulle byta batterierna upptäckte jag hur det ena batteriet hade läckt ut massa vätska över kontrollen och bordet! Så det blev tvättning av det samt mina händer.




Första smutset. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0