20 maj 2010 - Regnar

Så började vatten droppa från himlen igen! Men det är okej. Det ju fortfarande +22 ute, så det är nog bara ett förbipasserande moln - hoppas jag! Kycklingen står i ugnen, disken i diskstället och napparna kokar. Nu är det lagom rent i lägenheten för att jag ska känna mig tillfreda, men tillräckligt rörigt för att jag ska känna mig hemma! En finbalans det där! Julia ligger fortfarande och sover och min mage kurrar och bubblar lika mycket som den gjorde igårkväll innan jag gick och la mig. Har ju faktiskt inte ätit än! Ska göra chickenwraps tänkte jag, med lite smått och gott som vi har hemma. "Allt som är gott separat är också gott ihop" heter det ju. Vet dock inte om jag tror på det där. Jag skulle ju liksom aldrig doppa oliver i hallonsylt eller ha fetaost på pannkakorna, men smaken är ju som baken - delad!



Jag vintern -08. Vacker som en dag :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0