19 maj 2010 - Sover..

Kanske skippar promenaden i alla fall. Kanske tar en lite senare. Julia vaknade till när jag bar ner henne i vagnen, men somnade om igen. Sedan hände samma grej när jag bar upp henne igen. Nu ligger hon i sin säng igen, och sover fortfarande. Hon måste vara så himla trött idag! Hon brukar bli väldigt störd när man flyttar runt henne när hon sover och inte kunna komma till ro igen, men idag var det inga problem. Och skönt är väl det! Hon behöver verkligen sova på dagarna.
Jag stannar inne och hänger tvätt istället! Har redan hängt upp en del, men jag skulle verkligen behöva ett till tvättställ. Inte ens hälften av allt jag tvättat hänger uppe, och då körde jag ändå bara 2 maskiner. Tänk de gånger jag faktiskt gör hela tiden ut, alltså 6 maskiner! Tar dagar att få allt rent igen! Nu när jag är ensam hänger jag inte upp det där nere heller eftersom det blir ännu mer springandes upp och ner då. Lättare att ha allt här uppe. Skulle vilja ha en stor fläkt som jag kunde sätta på full styrka riktad mot kläderna. Känns ju fjantigt att stå där med en hårttork....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0