19 maj 2010 - Hemma.

Pratade med Sara när jag var ute och promenerade med Julia och bestämde mig för att ta mig ner till Kungsbacka och träffa henne. Soligt väder ska man ta vara på, men det är så tråkigt att göra det själv. Så vi tänkte göra det tillsammans! Vi satt en lång stund på en bänk vid kungsbacka ån. Bredvid oss satt ett par och spelade gitarr, så det var riktigt mysigt. Sedan gick vi vidare till kungsmässan och åt varsinn hamburgare och sedan skulle vi köpa glass. Det var lagom till de stängde så vi satte oss på en bänk utanför och åt. Julia vaknade till då efter någon stunds sömn och låg och tjoade i vagnen. Har varit en riktigt trevlig dag och jag hoppas på lika fint väder imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0