19 maj 2010 - Årets första solning - på en parkbänk

Jag skulle vara nere i tvättstugan igen vid 10 och hämta upp min tvätt. När klockan var halv började Julia trötta till sig oerhört och somnade nästan sittande. Jag vill inte lägga henne ner bara för att ta upp, och således väcka henne igen efter bara 20-25 minuter. Jag tyckte det var bättre att hon fick sova i vagnen istället, så jag gick ner tidigare. Hon somnade fort och jag körde upp vagnen till gården och satte mig på en bänk där. Solen stod på och jag njöt för fulla drag utav dess värme. Har längtat efter detta så länge nu! Förra sommaren var ju inget att tala om, så jag har haft brist på sol sen den 29 maj förra året, då jag och Johnny steg på planet från Brasilien till Sverige. Så sol är behövligt!



Solar på en inte så bekväm parkbänk...





Behöver inte dessa vintebleka benen lite sol, så säg...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0