19 maj 2010 - Åhh..

Jag hade inte satt igång den ena maskinen när jag var nere i tvättstugan första gången. Fick göra det när jag hämtade upp de kläderna som faktiskt hade blivit rena. Så irriterande när det händer, (nej, det är inte första gången). Så nu måste jag gå ner och ha tömt maskinen innan 11 eftersom nästa tvättid börjar då, och är man inte i tid, DÅ blir dem arga! Bara det att Julia fortfarande sover och verkar inte alls ha tänkt att vakna någon gång snart. Jag vill verkligen inte väcka henne, men jag kan ju inte lämna henne ensam i lägenheten. Hade jag varit säker på att hon skulle sova igenom hela tiden jag är borta, så hade jag kunnat skynda mig ner, men det händer ju inte så sällan att hon vaknar efter en otäck dröm eller dylikt, och är jätteledsen! Jäkla dilemma! Får väl kanske ta en promenad med henne i vagnen efteråt så hon får somna om och sova en stund till där. Är ju synd att slösa så fint väder på att sitta inne! 




*Kramas*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0