18 maj 2010 - Vardagslyx

Ikväll har jag ägnat mig lite åt mitt sk vardagslyx. För ett årsen + lite mer var det mer en självklar dagssyssla, men nu, när jag inte har samma tid som jag hade då, blir det mer lyx! Måla naglarna, är det jag pratar om. Detta kunde jag göra varje dag, eller i alla fall, varannan innan Julia föddes. Jag älskade att måla mina naglar, och köpte gärna nagellack i de fulaste, konstigaste och mest uppseendeväckande färgerna. (Detta är Jossans grej som smittade av sig på mig). Idag har jag i alla fall fått fixat mina naglar. Det blev klipp, filning och sedan på med nagellacket i en rosa nyans. Både på händerna och tårna är det tjusigt nu, och det får ju mig att känna mig lite finare än jag gjorde innan. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0