18 maj 2010 - Ensammen

Sara har ganska precis gått genom dörren och lämnat mig ensam kvar. Nej, det har hon ju inte, jag har ju Julia! Samtidigt som det är tråkigt att vara ensam känns det rätt skönt. Jag trivs med att vara bara mig och Julia, och tur är väl det. Hade kunnat gå riktigt illa annars!

Proppen gick igår, så hela köket slutade fungera. Jag fick leka handyman och leta mig fram genom propparna för att hitta den rätta. Som tur var finns där bara 4 (varav en vi inte ens använder), annars hade jag ju kunnat stå kvar där en. Det skummaste var dock att precis samma propp gick imorse när jag värmde Julias mat i micron. Verkade inte vara någon bra propp jag satte dit. Lampan i badrummet gick också när vi bytte ut proppen, så nu är det mörkt där inne hela dagarna. Hade tänkt att bada Julia ikväll, men får väl göra det nu direkt medan jag fortfarande kan använda mig av ljuset utïfrån!



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0