17 maj 2010 - Alldeles för tidigt

Min kära dotter, som vanligtvis är världens sjusovare och oerhört generös med att ge mig sömn, vill inte vara sig själv i morse. Eller jo, sig själv för ca. 2 månadersen. Hon vaknade klockan 05 och ville inte sova mer. Det var det jag visste! Bara för jag fick henne att somna så tidigt igår! Till ca. 05:30 kunde jag ligga och dra mig med henne bredvid mig, sparkandes och gnällandes. Dessutom slog hon mig med en blöja i ansiktet! Jag fick så snällt gå upp. På Tv gick Montel show, som jag inte sett sen jag jobbade 07-08. Trots att jag inte somnade förrän runt 01 igår var jag inte särskilt trött, men kvällen kommer inte bli rolig. Kommer vara ett vrak!




Vackrast <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0