16 maj 2010 - Sunday

Städning står på agendan idag. Kanske ingen storstädning, för det orkar jag inte! Men jag måste diska och plocka bort från bordet. Jag dammsög ju häromdagen, så det kan jag kanske skippa idag, men eventuellt kanske jag moppar golven. Vi får se, helt enkelt, men någonting behöver bli gjort. Blir så stressad när lägenheten är lortig, och det ända som hjälper är ju att städa.
Julia vaknade tidigare idag än hon normalt gör. Typiskt, när jag gick och la mig senare igår. Jag somnade nog inte förrän efter 01, och hon ville upp innan 08. Nära 7 timmars sömn i alla fall, så jag ska inte klaga. Inte alla småbarnsföräldrar som får ens det, speciellt inte oavbrutet. Känner mig inte jättetrött, faktiskt. Var tröttare igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0