15 maj 2010 - Kort tupplur

Julia bestämde sig för att hon inte ville sova så länge idag. Hon vaknade ganska precis efter att jag hade somnat. Jag fick ligga en stund i alla fall, genom att köra det rätt så effektiva snoozesystemet på henne (in med nappen). Det blev inte liten powernap i alla fall och förhoppningsvis räcker det ett tag framåt. Typ till ikväll när det är dags att gå och lägga sig. Frågan är vad man ska hitta på ikväll. Det är ju ändå lördag. Inte för att jag brukar göra något speciellt på lördagarna, men ändå. Kanske går det något bra på tv?

Jag försöker få tag på min familj över telefon, men varken pappa eller Andreas verkar vara anträffbara. Detta händer ungeför 1 gång på miljonen, att båda är upptagna samtidigt. Tycker det är lite jobbigt när folk inte svarar på telefonen. Alltså, när ingen av dem man ringer svarar. Av de 3 jag försökt få tag på har ingen svarar och jag känner mig lite avstängd från världen. Som om jag sitter inlåst i lägenheten och inte får veta vad som händer "där ute". Jobbig känsla..! Men jag antar att de hör av sig när de har tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0