15 maj 2010 - Dra nåt över huvudet...

Dagen började bra, men har fortskridit inte så himla kul! Jag känner värsta obeghaget i kroppen, är trött och hra ont i magen. Vill bara sitta ner och slappna av en stund, men Julia vägrar ligga ensam någonstans. Det är det värsta med att vara lite deppig, hon känner av det direkt och blir direkt hypergnällig, vilket inte gör mig bättre till mods. Nu har jag dock äntligen fått henne att somna så jag får en stund för mig själv. Funderar dock på att gå och spendera den sovandes bredvid henne.
Jag skulle göra mat åt snuttan innan hon somnade. Hon låg och gallskrek och jag hade någon konstig temperatur variation i kroppen, ena sekunden överhettad, andra normal, tredje förfrusen. Jag försökte koncentrera mig på att fixa hennes mat fort så jag kunde ge det till henne. När jag lagt i de 5 skedar pulver som ska i, och skulle ställa in resten i skafferiet, så TAPPAR jag hela burken och pulvret flyger över golvet. Svordomarna avbytte varandra och kom utramlande ur min mun. Jag struntade i det. Gick istället och gav Julia maten och efter att hon somnat tog jag dammsugaren och sög upp det! Så jävla typiskt och så jävla arg blev jag!

Nu ska jag sova!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0