15 maj 2010 - Diggelo diggeley, himlen öppnade sej....

Ja nu forsar det ner, minsann. Som ett vattenfall, ungefär. Låter inte som om det är regndroppat ens, utan någon som tippar ett enormt kar med vatten över oss. Skönt att kunna sitta inne! Är glad att jag tog vara på uppehållet och solen som var igår. Tanken slog mig nämligen igår att ta promenaden idag istället, för nu var ju säkert det fina vädret här för att stanna! Ja, tji fick jag!
Julia har vaknat igen och sitter helt tyst och iakttar David Spade i "Just shoot me". Personlligen tycker jag inte att det är något höjdarprogram precis. Men hon är ju trots allt bara 4 månader. Kan ju inte förvänta mig att hon ska vara någon expert på vad som är bra TV och inte. Det kommer!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0