15 maj 2010 - Dålig TV

Det är ju underligt att det inte visar någonting på TV som är ens en gnutta intressant. Det enda som går, förutom "Tvins", är Oprah Show, och ett avsnitt jag redan sett dessutom! Inte ens Julia verkar tycka det är direkt underhållande, och hon är inte kräsen! Antar att de kanske inte räknar med att folk i min ålder är uppe vid den här tiden och de som väl kommit upp gärna tittar på "Tvins" eller "I trädgården med...". Inte riktigt vad jag väljer att vila ögonen på.

Jag är hungrig och vill äta frukost, men väntar till Julia somnat igen. Tycker om att äta frukost i lugn och ro! Just nu pratar jag minnen med Madde från högstadiet. Ibland önskar jag man kunde spola tillbaka tiden och återleva vissa delar. De som var särskilt roliga. Vi har skapat många roliga minnen, jag, Mickan och Madde, som vi idag kan skratta åt tills tårarna sprutar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0